Monday, June 21, 2010

Dear Diary..(part 2)

Dear Diary,

Kesekelian kalinya aku menyuarakan isi hati pada mu..
untuk meluahkan setiap yang terjadi dalam perjalanan hidup ku..
betapa pahit,perit dan tersiksa nya aku..dengan menyimpan setiap kisah duka yang tersimpan kemas di sudut sanubari..

Dear Diary,

Hati ini cukup pedih pabila insan yang aku sayangi membuang diriku jauh tanpa rasa belas simpati..
apakah salah ku sehingga dia memperlakukan aku begitu?
salahkah aku menjadi seorang anak yang ingin memikul tanggungjawab ku??
salahkah aku menjadi diriku sendiri..
kau letakkan aku di tengah-tengah persimpangan dan kau letakkan segala kesalahan di bahuku....

Dear Diary,

Aku terpaksa memendamkan segala keperihan ini bersendirian..
aku juga tidak mampu mengubah segala kecelaruan
setiap hari ku tangisi..pedih melingkari setiap penjuru hati...

No comments:

Post a Comment